Imagini noi gasite pe net de la groaznicul cutremur din Japonia

Cand vezi ce nenorociri se pot petrece, ti-e si jena sa te mai plangi de ceva, toate par banale.
Am mai gasit niste filme de la acel cutremur, si imaginile mi se par infioratoare! Si au si sunet, se aude o voce care da alarma, se aude murmurul ala care depaseste puterea omului, rumoarea aia care acopera tot, pare un sunet de la inceputul lumii, cand nici nu existau oameni:



Si inca unul:
Daca veti urmari imaginile pana la final, se vad casele cum se ridica si sunt luate de ape, iar in apropiere un grup de oameni pe niste resturi adunate de ape.


In urmatorul veti vedea furia apei, iti da fiori:


Mai jos veti vedea cum se crapa trotuarul, se formeaza crapaturi vazand cu ochii, pare ireal:

Nu pot sa ma opresc din a cauta noi imagini si filme din timpul cutremurului, desi mi-e frica si as vrea sa avem un pamant linistit, cu oameni pasnici, si niciodata sa nu se petreaca nimic rau. Imi placeau imaginile din unele carti religioase in care se prezentau imagini idilice cu o gradina in care stau in buna intelegere oameni, copii, fiare salbatice si animale domestice, si totul e intr-o mare armonie, copacii au floricele roz, iarba e verde si fina, parca-i simti mireasma si parca auzi pasarelele ciripind. Pace, sanatate.. Mi-ar placea sa fie asa.

Comentarii