Zile bune

Iaca, vin si cu aceasta eticheta. Asa e corect, caci tot oful meu de vineri, din "urasc nedreptatea", a fost foarte repede netezit cu intamplari si dovezi de omenie care merita mult mai multa atentie decat intamplarile nefericite. M-am trezit ajutata, din nou, si asta m-a facut sa-mi creasca inima. Trebuie sa multumesc celor care ma sprijina, nu trebuie sa dau nume, caci sentimentele de recunostinta se transmit lor, sunt convinsa ca ei simt.
In orice caz, eu, care sunt adepta ratiunii si a calmului, am fost saptamana trecuta coplesita de sentimentul de neputinta, si nici un apel interior la calm nu parea sa mai aiba efect.
In ultimul timp am citit diverse texte interesante si ajutatoare in mersul prin viata agitata. Unele aspecte iti dai seama ca le cunosti, oarecum instinctiv, si cand le citesti, iti spui: da, chair asa e.
A'propos de faptul ca sentimentele care ne caracterizeaza sau ne framanta, se transmit, am citit urmatoarele: in cazul oamenilor care au acumulat multa furie, fara sa o constietizeze si fara sa o exprime, exista o probabilitate mai mare de a fi atacati, verbal sau fizic, de alte persoane furioase - deseori fara motiv aparent. Ei emana un puternic iz de furie, pe care anumite persoane il detecteaza subliminal, fapt ce le declanseaza propria furie latenta (Eckhart Tolle). Nu vreau sa fac parte din aceasta categorie. Pe de alta parte, intentia pozitiva, starea pozitiva, poate sa schimbe lumea. Cand faci efortul de a vedea latura pozitiva in ceilalti, poti sa aduci la suprafata acele parti din ei. Sigur ca nu e chiar asa simplu, dar, asta e. 
Ce complicata e lumea asta!
Subiect deschis

Comentarii