Capitala Earth Hour România 2012 - nu e TIMISOARA

"Capitala Earth Hour România 2012"

 Se pare ca Bistrita a fost mult mai constiincioasa si oamenii au fost mult mai ambitiosi ca orasul lor sa ajunga in frunte, sa fie ei castigatorii competitiei Capitala Earth Hour Romania 2012. Pacat ca ieri nu am scris, ca am avut senzatia ca asa va fi. Tot judetul Bistrita Nasaud are, conform datelor provizorii de la recensamant, 277.861 locuitori, deci tot judetul are populatie mai putina decat orasul Timisoara, si totusi! Bistrita a adunat 16,7 tone de peturi, Dumnezeule, Timisoara abia 3,8 tone si Iasi doar 2,32 tone (am luat de pe www.mediafax.ro). Mi s-a parut, la noi, o stare de indiferenta, si am constatat ca multe persoane nici nu stiau la ce se refera competitia de ieri, si nici nu erau interesati sa stie. Imi pare rau nu pentru ca, vezi doamne, nu am iesit pe locul 1, ci pentru faptul ca oamenii se mobilizeaza foarte greu daca nu e vorba sa castige ceva din asta, nu mai conteaza o actiune din care nu iese ceva. Poate din cauza vremurilor dificile, cu multe nazuinte amanate, oamenii nu mai au chef de activitati colaterale, nu mai au energia de a depune un efort in plus. Bine, nu la fel se poate spune despre bistriteni. Bravo lor!
Mai jos voi pune niste fotografii de ieri, din Timisoara:
Asta e la ora 13, si e facuta de mine.
 De pe webcam, la ora 15,45:
 La ora 16, tot de pe webcam (si am prins si porumbeii in zbor)
 Si apoi masinile au inceput sa duca sacii cu peturi:

 Acestea fiind zise, urmeaza ziua de 31 martie, cand se va stinge lumina pentru o ora.



Comentarii