Marian - arta rabdarii - constructii din betisoare de chibrituri

Marian, pot sa ma laud ca imi e cunostinta, a ajuns sa uimeasca o tara intreaga cu arta lui, cu pasiunea si rabdarea de care a dat dovada, si, desigur, cu talentul lui. Bravo, si te sustinem!
Mai jos pun inregistrarea de la Antena 1:

Intr-o vreme din asta, de mare criza, in care toata lumea alearga dupa diverse interese, acest domn ne arata ca iti trebuie fantezie si determinare ca sa faci ceva iesit din comun. Dar chiar e deosebit!
Aici e un link catre PROTV unde sunt puse mai multe poze cu lucrarile sale: http://stirileprotv.ro/stiri/timis/arta-chibritului-un-timisorean-construieste-cladiri-in-miniatura-doar-din-bete.html
Multe felicitari si spor la treaba!

Comentarii

  1. uimitor!bravo lui!mi se pare ca la multe treburi Timisoara ii fruncea(inclusiv bloggingul).bravo voua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Ca si ceilalti romani, incercam sa supravietuim; unii au gasit o metoda mai placuta, altii continua sa-si caute "calea", ca sa zic asa. Oricum, e frumos la Timisoara, eu nu m-am nascut aici, dar am ales ca aceasta sa fie casa mea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu