Tehnici de manipulare: vi s-a intamplat vreodata ceva uluitor, ati facut ceva ce contravine total principiilor voastre?


Tehnici de manipulare: vi s-a intamplat vreodata ceva uluitor, ati facut ceva ce contravine total principiilor voastre?

Ati facut ceva ciudat, manat de o persoana, si, intr-un mod ciudat, ati avut un comportament de transă? De exemplu să cumperi ceva fara sa ai nevoie, pentru ca te-a convins ciudat un "vanzator"? A fost vreo persoana care ti-a tot vorbit, ti-a intrat in cercul tau de intimitate, te-a invaluit cu vorbe bine mestesugite, te-a atins prietenos pe mana, pe umar, si pana sa te trezesti, i-ai facut pe plac (adica te-a usurat de niste bani, ca, de obicei, asta e miza)?
Eu am patit asta, o data, si am avut si un noroc iesit din comun, ingerasul meu pazitor m-a protejat.
Am sa va povestesc o intamplare pe care am trait-o pe la 19 ani.
Stateam intr-o camera de camin, eram singura, bate cineva la usa. Intredeschid. Doua pirande mi-au zis ceva, nu mai stiu ce, acuma, dar era vorba despre ghicit si previziuni. Nu cred in asa ceva si nu am crezut niciodata. Dar...
Au balmajit de ale lor, cine stie ce au tot spus, ca am opus rezistenta o vreme, insa dupa ce au zis ceva ce se pare ca m-a convins, le-am lasat in casa. (Doamne fereste! Si acuma ma minunez)
Apoi, au zis ca totul va fi la vedere, nu am de ce sa ma tem, ele imi vor spune despre nu mai stiu ce lucruri viitoare, insa aveau "nevoie" de folosirea cerceilor mei, pe care nu-i vor lua, ii vor folosi in fata mea.
Dupa o usoara ezitare (eram deja sub un fel de hipnoza, nu stiu ce, ca mult timp m-am gandit ce naiba m-a apucat) ......................

Va fi continuat, daca cineva citeste.
Daca nu, nu, ca eu stiu ce s-a intamplat, eu va povestesc acuma voua.

Mai jos o carte, pentru cine are nervi si pofta de o lectura on-line.
Bogdan Ficeac - Tehnici de manipulare

Comentarii