Cele mai faine scenarii cu STATUIA Imparatului TRAIAN de pe treptele Muzeului Naţional de Istorie din Bucuresti

Statuia lui Traian realizată de sculptorul Vasile Gorduz a născut controverse, zice Realitatea. Directorul Muzeului Naţional de Istorie, Ernest Târnoveanu, afirma recent că este "un cadou" de la Primărie, care "nu va sta multă vreme", acolo, scrie in acelasi articol Realitatea.
Statuia a fost amplasată pe treptele Muzeului Naţional de Istorie şi îl înfăţişează pe împăratul roman, dezgolit, ţinând în braţe o lupoaică romană cu cap de balaur dacic.
Insa muritorii de rand nu stiu exact cum sa interpreteze ansamblul, si involuntar, toata lumea se amuza si face tot felul de asocieri, scenarii si faze amuzante, comentarii pe net foarte amuzante. Eu ma distrez grozav de fiecare data si m-am gandit sa adun poze funny cu Statuia lui Traian.
Aveti aici un articol din The Telegraph, unde puteti citi parerea altora, si o multime de comentarii, multe ale unor straini.
Sa trecem la ....... treaba:                                                                             (partea a doua AICI!)


Sau, altele, deoarece suntem dupa marele meci al spaniolilor pe pamant romanesc:

Iar altii au diverse alte idei:
Metropotam:
Traian Jedi Knight 

Decebal si Lupoaica

Calvin Traian Klein

Oprescu cu maidanez in brate

Pe timesnewroman veti gasi o multime de alte explicatii si intamplari cu, deja faimoasa, statuie!
Eu nu am vazut statuia decat in poze si la tv, nu imi exprim nici o parere, insa ma amuz de toata aceasta fantezie creata in jurul ei.
(Daca mai gasesc poze, revin!)
Am facut si o a doua parte, AICI!

Comentarii