Timisoara invadata de Radio ZU

Timisoara invadata de Radio ZU

Radio ZU cu tot arsenalul de arme specifice lor, au invadat centrul orasului Timisoara. Dar sa nu credeti ca asta inseamna ca in fata operei sunt chestii de ale lor si atat! Da' de unde! Tot orasul a innebunit. Parca si-au scos toti oamenii masinile la plimbare si pur si simplu nu se mai vede capatul cozilor de masini, pentru ca nu mai exista capat. Masinile sunt insiruite pe toate strazile centrale.
E ca in filmul "Razboiul lumilor" cu Tom Cruise - toata lumea e pe strada. Doar ca aici sunt toti intr-un freamat vioi.
Eu am o singura problema: Atelierul de Urbanism: l-au invadat! Si pe asta! Si nici nu am ajuns sa-l cunosc macar pe Morar, ca e baimarean ca mine!

Tocmai ce au avut o expozitie simpaticii studenti de la arhitectura (desigur), si hop, balamucul!
Fiti atenti ce e in orasul Revolutiei:



O noua revolutie, cea pentru care am luptat! Starea asta de voie buna, de occident! Cand esti in multime, simti freamatul! E impresionant ce simti!
S-ar putea sa fie timp bun, macar sa nu ploua, ca ieri parea ca vine iarna. Azi noapte au fost doar 4 grade micute.
Din alta perspectiva, de pe webcam, pot sa va arat:

Acuma, in acest moment, pot sa va spun ca nu toata lumea are aceeasi stare de happy! Tocmai si-a luat zborul elicopterul SMURD de la spital. Pe asta nu apuc  sa-l fotografiez, ca are o viteza! L-am pandit de cateva ori, dar am putine locuri prin care apuc sa-l vad, printre blocuri, si dispare foarte repede.
Mare balamuc!
Mai jos va pun o poza de la Sala Olimpia, de pe webcam:
Acolo, pe scheletul acela ar trebui sa fie statuile culturistilor, dar le-au luat sa le curete.

Comentarii