In ce tara traim?

Eu nu mai inteleg nimic din ce se petrece in tara asta.
Sincer, acest an e mai mult decat ciudat si agitat
Toti cetatenii de rand ne uitam cu gurile cascate si rasuflarea taiata la Guvernul on-line, Parlamentul on-line, Senatul on-line, Presedintele breaking-news, Premierul breaking-news, arestari si sinucideri on-line si breaking-news. Daca reusesti sa atipesti, pe cand te trezesti cine stie ce rasturnare de situatie in drect ai pierdut. Nu mai putem tine ritmul cu aceasta evolutie a evenimentelor. Pe mine ma sperie ce se intampla. E bine? E rau? Cine are dreptate? Asa trebuie sa fie? Mie mi se pare un razboi in desfasurare. Sau un fel de table, sau Sus-Jos: acu' e mutarea ta, acu' e mutarea mea. Dar la noi, astia "prosti, dar multi" se mai gandeste cineva? Eu vreau sa am un desfasurator, un program pe care sa ma uit, sa stiu unde am ajuns cu "show-ul", ca m-am ratacit. Cei mai multi dintre noi suntem habarnisti, nu tu politicieni, nu tu analisti, simpli cetateni cu drept de vot. Si vrem liniste si siguranta. Dar nu exista de ceva vreme nici unda dintre acestea. Eu am o strangere de inima si ma tem; e bine ce se intampla? E circ la breaking-news. Ciudata democratie! Nu mai am incredere in nici unii, insa, deoarece pe acestia (toti, de toate culorile) ii avem, cu acestia defilam. Si eu prefer sa fie toti acolo, pentru echilibru. Nu vreau sa ramana numai unii, ca atunci nu am facut nimic, si pe vremea lui Ceausescu tot un singur partid era. Nu mai vreau sa fie la fel. Vreau sa fie toti, sa discute constructiv, sa fie pozitie si opozitie. Cu toata desteptaciunea lor, imi pare rau ca au pierdut simtul ratiunii.
Eu sunt foarte mahnita de ce se petrece, si din cate am citit pe diverse bloguri si in comentariile oamenilor de rand, toti sunt ingrijorati si nemultumiti, asa ca mine. Am sa pun aici o poza care ne da de gandit.




Ceva trebuie schimbat in situatia asta.
Ne asteptam ca oamenii inteligenti, destepti, intelepti (visam noi) sa gaseasca solutia, ca noi de asta votam, indiferent care cu care votam!
Daca stie cineva comentatori politici, analisti care stiu ce zic, care nu tin cu nimeni, care au discutii nepartinitoare, sa-mi spuna si mie; vreau sa aflu parerea unor oameni de bine si cu picioarele pe pamant, care analizeaza la rece firul intamplarilor din Romania noastra, acum prea incinsa si la propriu si la figurat.

http://sorishop.blogspot.com
http://fashionfrontiere.blogspot.com

Comentarii