Ar putea fi mereu 27 de grade cu soare - cum s-a incheiat procesul cu masina

Adica mie imi place vremea asta de toamna, cu soare si 27 de grade.
Am ramas cu gandul la vacanta de vara.
Am vizitat o statiune de la Marea Neagra unde nu am mai fost, Cap Aurora. A fost pe placul meu, pentru ca nu era balamuc.
 Si am prins SOARE! Numai soare!



De cand nu am mai scris nimic, s-au petrecut chestii! Referitor la intamplarea cu masina - in care am fost acuzati ca am provocat un eveniment intr-un loc in care nu am fost - Aici articolul detaliat - iata cum s-a desfasurat procesul:
Avea loc o infatisare pe luna, ca sa nu obosim. Au fost chemati martorii nostri, apoi cei ce ne-au acuzat. Si surpriza: cei ce ne-au acuzat au spus: Ohoho! I-am gasit pe cei ce ne-au lovit masina, am si reparat-o pe asigurarea lor!
Dupa ce ne-au scos peri albi individa care ne acuza si politistul competent, măi!

Pai si de ce nu ati anuntat? a intrebat-o avocatul nostru.

Pai am anuntat, dar nu m-a bagat nimeni in seama la politie! a spus individa!

Procesul a mers pana ce s-a dat decizia finala "Not guilty" si ne-am recuperat cheltuielile de judecata!

In orice caz, cand a venit citatia de la tribunal, am vazut ca individa care ne acuza scria ca masina care a tamponat-o era albastru inchis sau negru, era absolut imposibil de confundat cu masina noastra - vedeti aici poze!

Toata situatia a fost o tampenie care ne-a mancat neuronii si ne-a pus pe drumuri pana s-a incheiat!
Cand a inceput totul, vroiam sa dam in judecata politistul, acuzatoarea, si, in final, am ajuns la concluzia ca nu merita sa-ti consumi energia pe asa ceva, e suficient ca am dovedit ca aveam dreptate.

Comentarii