Povesti pesimiste

Prea cald ca sa mai ai chef de ceva

Adica nu stiu exact care e motivu (mint) insa nu am chef de nimic.
Sa dam vina pe vreme, ca e prea cald.
Asta e un printscreen de pe telefon - la ora 19,43 erau 35 de grade!
Parca am fi in tarile calde!
N-ai nici aer.
Si clima merge in disperare, dar aer curat din parti!
Am o sictireala, poate de asta nimic nu merge bine.
E un lant - cu cat merge mai rau, cu atat esti mai sictirit. Cu cat esti mai sictirit, cu atat merge mai rau. And it never ends!

Am prins un "narav" in ultima vreme - citesc de pe tableta!
Am crezut ca nu o sa-mi placa niciodata si acuma am capatat o dependenta!
Ma scufund in cartea de pe tableta si plec complet cu mintea! Intr-un univers paralel, sau spiral, sau cum o fi, dar nu mai aud si nu mai vad nimic in jur!

Citesc, zilele acestea, "Avocatul strazii" - John Grisham. Ma bucur ca e o carte buna, deoarece ma simt aiurea cand incep o carte, daca nu imi este pe plac, s-o abandonez, insa totusi, nu merita sa citesti ceva ce nu ti-e pe plac, numai pentru ca ai inceput-o, zau asa.
Se pare ca nu doar eu am simtit asta - "Viata este prea scurta pentru a citi carti proaste" - Gerhart Hauptmann!

Nu am mai scris in ultimul timp desi mereu am o mie de idei in cap, insa nu am starea necesara. Daca mi-as scana gandurile, ce usor ar fi! Si nu as pierde nici ideea, pana sa ajung la scris cu ea!
Dar am atatea stari triste cu toate lucrurile urata care se petrec zilnic, incat cu greu reusesc sa ma gandesc la ceva placut.
Mai radem pe facebook de unele filmulete faine, cu pisici si catei, mai ne crucim de ce tampenii pot sa faca unii, si uite asa te relaxezi. Apoi iti revii, si te trezesti ca, de fapt, nimic nu e prea funny din ce ti se intampla (sau poate numai mie)
Nici azi nu e o zi buna, da' asta e!
Ma duc sa beau un pahar cu apa si sa citesc!
Sa fiti sanatosi!

Comentarii

Trimiteți un comentariu